söndag 6 december 2009

v.49

Måndag: 60 minuter alternativträning (crosstrainer på lunchen)
Tisdag: fm 15km terränglöpning lungt (lunchen) em 10km löpband (kl 21.30)
onsdag: VO2 max i Fontin 3 x 3 x 910 meter 80s vila samt serievila 3 min snitt 3.02 min/varv = 5s från kanonform men ett rejält kliv frammåt. totalt 15km
torsdag: fm 55 min crosstrainer (lunchen) samt em 13km löpband hemma (kl 21)
fredag: fm 10 km distans på löpband (39 min)
lördag: fm 4 x 2,5 km terränglöpning med 3 min joggvila (tot 17km) 9.32 - 9.38min
Söndag: fm 16km löpband på 59 min em 12km löpband på 55min

Totalt 113km + 1.50h crosstrainer
En hård vecka med kvalitet på ons + lör + sön

3 kommentarer:

Andreas Klasson sa...

Hej! Gött att du är frisk och på gång. Jag har haft tre sjukdomsperioder sen lidingö så det har blivit lite hackigt. Nu har jag i alla fall fått fyra hela träningsveckor i rad. Alltid något. Det är tävling i bovallstrand på lördag. Sugen? De har gjort om banan i år så jag tror att den är lite nogrannare mätt och så finns en klass med kvartsmarathon.

Tröskelkungen sa...

Tjenare Andreas,
Jasså även du har blivit störd av infektioner.
Bovallsstrands halvmarathon har jag sprungit 2007 och 2008 men i år blev det ingen start. Vi hade lite pressat tidsschema denna helgen då Lena skulle åka till Milano idag söndag.
Jag kanske springer sylvesterlopet i GBG gör du?

Andreas sa...

Japp, jag ska springa Sylvester. En trevlig bana - inga backar, det gillar jag.

Tävlingsresultat 2011

  • Carlsbad half-marathon 21,1km USA 1.15.23