torsdag 11 november 2010

roligast utan rubrik!

Robert till Lena 11/11 :

>> Hej Älskling,

En liten rolig sak som hände idag:

Jag tränade också på lunchen. Snabbt och effektivt 79 minuter mellan in och utstämpling!
Ändå hann jag med att:
-åka bil till friidrottens hus
- byta om
- värma upp i 600 meter…
- kuta på 3 x 4 x 400 med kort vila + 4 x 400 m med längre vila.
- skriva autografer….
- våtglut
-ombyte
-bil till baguettekiosken
- bil till jobbet

Klart…

Bra va!

Få se nu hur uppmärksam du är ;-)

//Robert


Lena: Skriva autografer??? Plural???

Robert: Det var ett par tre skolklasser på utflykt/friluftsdag där.
De snabbaste grabbarna försökte tävla med mig så långt de orkade under mina intervaller och tjejerna som hoppade längdhopp hejade på mig varje gång jag passerade på långsidan.
När jag joggade ner frågade dom vad jag hette, kommenterade att jag var snygg.

Efter att jag bytt om och skulle ut ur friidrottens hus jagade en tjej i fatt mig med ett autografblock.. Därför var det bara singularis egentligen.

Kan vara svårt när man är 12 år att urskilja stjärnorna från amatörerna. Tolv meter bort från mig där jag stod och skrev autografer låg Emma Green och stretchade…..
Komiskt eller hur…

När skrev du autografer senast?
;-)

6 kommentarer:

Fit-Eva sa...

Hahahaha - underbart Robert!

Sofie RW sa...

Hihi - men dendär Emma? Har inte hört... ;)

Anonym sa...

Underbart! Påminner om när jag fick skriva autograf efter 2.14 på Lidingöloppet. Min kompis frågade om han också skulle skriva och fick svaret: "Nej. Vi vill bara ha av dom med medaljtid."
/Sander

swyzak sa...

Lysande! Dagens bästa!

Runningskirts-Lena sa...

Räknas kontokortsslippar? Annars aldrig...

NiklasN sa...

Gött för självförtroendet eller?
Närmaste den prestationen var på Bromma Flyg för några år sedan.
Stod och väntade på familjen när två ynglingar undrar om de får ta ett kort - "Det är du som är Ljungberg väl..."

Tävlingsresultat 2011

  • Carlsbad half-marathon 21,1km USA 1.15.23