tisdag 1 februari 2011

Att det skall vara så svårt att ställa om...

Skulle kört backintervaller i Fontin idag. Hade hoppats på sällskap av några av några kompisar men fick reda på att det var "ensam är stark" som skulle gälla för mig om jag skulle genomföra passet enligt plan. Mentalt hade det nog varit bra om jag löpt linan ut och åkt ditt och köttat intervallerna i det kalla regnet. Sånt stärker en mentalt. Men jag dröjde istället kvar på jobbet och körde ett 75 minuters pass på löpbandet hemma istället. Ger mig själv knappt godkänt för detta. Insprängda 8km i 3.37 min/km gjorde att jag fick ett lite lättare kvalitetspass ändå men SKÄRPNING säger jag till mig själv. Nästa gång skall jag inte vika av från planen.

Inga kommentarer:

Tävlingsresultat 2011

  • Carlsbad half-marathon 21,1km USA 1.15.23