onsdag 23 september 2009

Planen inför Lidingöloppet 2009

11 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att följa din Blogg Robban! Lycka till på Lidingöloppet. Åker du tåger som till Sthlm?
/Sven - En av göteborgarna på tåget

Anonym sa...

Det är bara att hoppas att inget oförutsett inträffar...

Tröskelkungen sa...

>> Tjenare Sven! Den stora kämpen från Stockholmsmaran ;-)

Kul att du hittade hit.
Denna gång blir det tyvärr inget löpartåg. Vi hade görtrevligt sist.
Denna gång bor jag natten innan på Lidingö så förhoppnigsvis kommer jag vara utvilad denna gång.

Jag önskar dig lycka till i loppet.
Kommer sakna ost, kex, vin buffén på vägen tilbaka ;-)

Ha det!

Ingmarie Nilsson sa...

Undra just om det där "handbromsen i" ändå inte är det SVÅRASTE!? I alla fall om benen är fulla av spring. Lycka till!

Anonym sa...

Väldigt intressant plan! hoppas den lyckas till fullo... Själv ska jag försöka smyga mig in på under 2.10 ialla fall.

Spring-Therese sa...

STORT lycka till!

Vi håller alla tummar och tår! Du är grym och vi är imponerade av din utvecklingskurva... :)

Må gott (innan och efter loppet, under loppet kör så det ryker och tillåt dig att ha ont i slutet...det går ju ändå över...!)

:)
T

Anna sa...

Stort lycka till, jag skriver som till Andreá, knäck aborren. Hoppas Lena slipper springa med vagnen uppför den:) Ska bli kul att läsa om loppet efteråt. Du kommer vara grym!

Snorkkis sa...

Grattis till ett bra lopp idag - imponerande! Och inte långt från din plan.

swyzak sa...

Grymt jobbat, om än inte prick på planen... Men d var tufft där ute, det kan nog många skriva under på... Vi är på´t igen nästa år...

Ingmarie Nilsson sa...

Snacka om att ha koll på sin egen kapacitet! Tjusigt! Stort grattis!

Tröskelkungen sa...

>> Ing-Marie,
Det VAR svårt att hålla i handbromsen. Men trots att Lidingöloppet är fruktansvärt grymt mot de som såsom jag öppnar för optimistiskt så är det en absolut favorit.
Jag ser redan fram emot nästa års lopp.

>>Julle1982,
Völkommen hit.
som du vet vid det här laget så blev svaret Nästan! Men jag är nöjd med pers och en fin 48:e plats.

>> Spring-Therese
Tack för stödet som jag hann läsa men inte kommentera.
Jag älskar Lidingöloppet trots att jag har lite svårt att riktigt bli klok på hur det skall kännas i kroppen, benen har lite svårt att acceptera fart under tröskeltempo då det är tävling ;-)

>> Anna,
Tack för stödet!
Tyvärr var det just aborren som knäckte musten ur mig denna gång och inte tvärt om. Är nöjd ändå men nästa år skall jag orka sista biten på ett bättre sätt.

>>Snorkfröken,
Tack! och grattis själv till en bra prestation.

>> Swyzak,
Tiderna var väl överlag i alla fall inte bättre än vanligt snarare någon halvminut eller minut sämre. Vet inte riktigt varför. Borde ju passat perfekt med schysst temperatur och torrt och finnt i marken....
Bra jobbat själv och grattis till lagsegern!

Tävlingsresultat 2011

  • Carlsbad half-marathon 21,1km USA 1.15.23