onsdag 22 april 2009

Tantolunden here I come

Så var det dags. På fredag tar jag ledigt halvdag från jobbet och åker minibuss med klubben upp til Stockholm för att som 34-åring tävla i mitt första nationella seniormästerskap. Skall bli kul med en klubbresa ihop med stjärnlöparna från elitklubben jag representerar.
Ser ut att bli 20 grader och torrt och fint. Shit vad jag skall kämpa, måste dock försöka lägga band på mig själv och inte rusa iväg för fort i början men det bli inte lätt.

Har i princip kört på träningsmässigt enligt plan men justerade så att det blev kvalitet även i måndags så nu är jag rätt seg fast på ett bra sätt. Det är skillad på att vara seg av mängd och att vara seg av kvalitetsträning.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till, din uppladdning och form bådar gott! Ska försöka ta mig dit och titta på.

Lena sa...

Spring, spring, spring;)
Love ya!

Tröskelkungen sa...

Tack Medeldist. Kul om du kommer och hejar. Lär bli till att gåpå hörntänderna sista biten...

Tröskelkungen sa...

>>Lena My love, jag springer och du håller ställningarna hemma. What can I say... Love you plenty!

Tävlingsresultat 2011

  • Carlsbad half-marathon 21,1km USA 1.15.23