tisdag 25 augusti 2009

Träningen senaste veckan

torsdag 20/8: 9 kilometer distans på lunchen + 7 kilometer löpband på kvällen
fredag: 21/8: 10km Tröskel på lunchen 35.50min (puls 150)
lördag: 22/8: 8km distans (med Lena) + 10km distans (med oscar på cykel)
Söndag: 23/8: 11km löpband + 4 + 4 km jogg med joggingvagn (Oscar brevid på cykel)
Måndag: 24/8: 7 km terrängspår på 27 minuter (snabbt men långsammare än tröskel)
Tisdag: 25/8: Långpass "running commute", löpning hem från jobbet (31,2km i 4.08 min/km, snittpuls 140)
Imorgon blir det VO2 max intervaller i Fontin kl 18.15 som vanligt


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ruskigt bra träning. Tröskeln på lunchen måste kännas härlig. Hoppas att du har dusch på jobbet bara...

Anna sa...

Härligt att familjen hakar på träningen. Det är en maffig träningsvecka du har. Stort tack för att du ville hjälpa mig med mina funderingar. Jag kör på som vanligt fram till nov/dec sen börjar jag med Jack. Ha det.

Tröskelkungen sa...

Japp har dusch på jobbet och nyttjar den ofta.

>>Anna,
Oscar är en jävel på att cykla och det är just nu lätt att få med honom på en tur. De rastas och jag samlar träningsmil ;-)

Kanon!

Tävlingsresultat 2011

  • Carlsbad half-marathon 21,1km USA 1.15.23