måndag 16 februari 2009

Knäckt av "HOPPIS & SKUTTIS"

Jo det är faktiskt sant. Har åkt på någon slags slemsäcksinflammation under vänster fot och jag vet vad som framkallade det hela för jag kände av det mot slutet av "hoppis och skuttis" passet som vi hela familjen var på i lördags. Ingen bra idé att skutta runt i en timme i gympasal utan inneskor tydligen. Ja ja det gör ont och jag haltar på morgonen och större delen av dagen faktiskt men 10 km löpband på 35.30 med 1 grads motlut lyckades jag riva av på lunchen även om jag fick bita ihop en del i början. Det släpper lite efter ett tag. Skall dock ta det lugnt imorgon. Ingen läpning och mjuka fina skor på jobbet. Lunchpass blir det ändå....motionscykeln gör inte ont.

För övrigt grymt skönt med löppasset idag. Inga symptom varken under eller efter passet. Tror att det är över nu. Gäller bara att få till sömnen även fortsättningsvis...

God natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjohejdu, milen på den tiden och jag skulle känna mig riktigt nöjd med hela min löparkarriär! ;)

Hopp och skutt låter farligt förresten, håller mig till intervaller då tror jag... Kör hårt! :)

Tävlingsresultat 2011

  • Carlsbad half-marathon 21,1km USA 1.15.23